Mobile Autokeskus – Bränding

Ujub või Upub infograafika
Ujub või Upub infograafika

Mobile Autokeskus on Eesti üks suurimaid ja pikima ajalooga kasutatud sõidukite müüjaid.

Rebrändingu eesmärk oli peegeldada Mobile Autokeskuse põhiväärtusi – kvaliteeti, kiirust, modernsust ja usaldusväärsust – ning kõnetada keskmisest jõukamat sihtrühma. Rebrändingu tulemusel on ettevõtte kuvand jõulisem, väljendades selgelt Mobile Autokeskuse positsiooni tipptasemel automüüjana.

Brändingu osad: logo, kirjastiil, värvipalett, muster, trükised, meened, sotsiaalmeedia visuaalid, hoone viidad, lipud, numbrimärk ja digitaalsed visiitkaardid.

2025-10-16T11:06:38+02:00Kategooriad: bränd, graafiline disain|# |

Ohvriabi – Brändiloome

Ujub või Upub infograafika
Ujub või Upub infograafika
Ujub või Upub infograafika
Ujub või Upub infograafika

Ohvriabi on tugi- ja nõustamisteenus, mis aitab vägivalla, kuriteo või kriisi kogenud inimesi Eestis. Nende töö on tundlik ja inimkeskne – ning uus bränd pidi seda peegeldama.

Eesmärk oli luua visuaalne identiteet, mis oleks toetav ja usaldusväärnet. Brändi põhielementideks said rahulik värvipalett ning graafilised vormid, mis sümboliseerivad kaitset ja tuge.

Brändingu osad: logo, hüüdlause, kirjastiil, värvipalett, graafilised elemendid, visiitkaardid, sotsiaalmeedia visuaalid ja trükised.

2025-10-16T11:49:10+02:00Kategooriad: bränd, graafiline disain|# |

Baltic Innovation Agency – Bränding

Ujub või Upub infograafika
Ujub või Upub infograafika
Ujub või Upub infograafika

BIA on alati seisnud selle eest, et julged ideed viidaks ellu. Innovatsioonipartnerina ühendavad nad inimesed, ideed ja rahastuse – muutes potentsiaali eduks. Rohkem kui 25 aastat kogemust ja enam kui 250 miljonit eurot klientidele kaasatud rahastust on tõestus, et BIA oskab asjad liikuma panna.

BIA bränd vajas uut nägu, mis kannaks edasi sama selgust, enesekindlust ja fookust, mida nad igasse koostöösse toovad. Uus identiteet ja veeb loodi minimalistlikus ja selges stiilis, et BIA professionaalsus ja uuendusmeelsus tuleksid esile. Koostööd ja ühendusi sümboliseeriv graafiline element kujutab BIAt kui keskset lüli innovatsiooni ja mõju vahel.

Kõik need elemendid koos loovad brändi, mis kehastab seda, kes BIA tegelikult on: professionaalne, kuid ligipääsetav, uuenduslik, kuid püsivatel väärtustel. Ajatud väärtused, värsked väljendusviisid.

Brändingu osad: logo, kirjastiil, värvipalett, brändi toon, graafiline element, trükised, sotsiaalmeedia visuaalid, koduleht, PowerPointi põhjad, visiitkaardid ja meened.

2025-10-16T11:11:29+02:00Kategooriad: bränd, graafiline disain|# |

Sirvi – Bränding

Ujub või Upub infograafika
Ujub või Upub infograafika
Ujub või Upub infograafika
Ujub või Upub infograafika

Sirvi on Eesti suurim ajakirjade müüja, kelle kaudu jõuavad tuhanded lood lugejateni üle riigi.

Rebrändi eesmärk oli muuta Sirvi kuvand soojemaks ja kodusemaks, et peegeldada paremini põhisihtrühma väärtusi. Kui varasem visuaalne keel kandis endas kõrgmoe joont, siis uus identiteet tõi juurde pehmust, lihtsust ja sõbralikkust.

Uus Sirvi bränd ühendab elustiili ja ligipääsetavuse – natuke fashion’it, parasjagu hubasust.

Brändingu osad: logo, kirjastiil, värvipalett, graafiline element, trükised, ikoonid, sotsiaalmeedia visuaalid, muster ja meened.

2025-10-20T14:35:58+02:00Kategooriad: bränd, graafiline disain|# |
Go to Top